2005年8月18日

譚詠麟/關淑怡新歌~舊情復熾


譚詠麟/關淑怡新歌~舊情復熾mp3~
舊情復熾.mp3
關淑怡巳經好耐冇新歌派台, 今次同譚詠麟合唱o既 (舊情復熾), 我本人就覺得幾好聽, 其實關淑怡唱歌非常有個人風格, 不過做娛樂圈呢行並唔易做, 希望今次呢首歌能夠為佢帶o黎一線新機.

2 則留言:

GRACE 說...

唔知點解好多三唔識七o既外國人入去我個綱度講住 d 無無謂謂o既話, 有 d 係新聞, 有 d 講耶穌???? 所以我多數都 delete o左佢.

匿名 說...

您好, 我係關淑怡既大Fans, 但由於在外地所以最近先知佢復出。您可唔可以再次將佢首新歌上傳呀? 我真係好想聽下呀~
十萬個唔該 m(_._)m