2005年8月14日

生炒排骨, 正!!



今日我家姐本來話O黎食飯, 但係後尾兩個女話唔O黎, 所以得返我地四條友食, 但之後當我阿媽煮好?, 我老豆又打返O黎話唔返O黎食, 今晚有我阿媽整O既"生抄排骨", 不知幾好食, 佢地唔返O黎食, 係佢地無口福. 另外, 阿媽都整O左個肉豆煮午餐肉, 原先佢話用紅燒豬肉, 不過太肥, 我叫我阿媽轉午餐肉, 都一樣咁好味. 不過得三個人食, 食唔哂~
我阿媽煮O野真係幾好食O架!!!

3 則留言:

GRACE 說...

係呀. 好好食呀!!! 前所未有咁好食.

puddin 說...

好懷念百有o的串燒呀~

GRACE 說...

哈........我媽媽好難都無整過申燒啦..