2005年9月10日

香港真係好!!!.


上個星期同朋友o係葵芳行街, 我朋友見到個袋幾好睇, 想買, 問問價錢, $178, 跟住行多一陣, 又見到果個袋, 再問問幾多錢, 睇o下會唔會平d, 點知仲貴, $238, 嘩...貴咁多, 當然唔買啦, 跟住我其中一個朋友話, 花園街仲平, 不如下星期過去睇睇, 所以今日又約佢地去花園街望望, 嘩....又俾我地睇到果個袋, 果到只係買$88.00 嘩....平成百幾蚊...如果o係葵芳買o左就真係興啦, 我朋友見咁平, 當然即買啦.
o係我地睇袋既時候, 見到一個應該係香港女仔同一個日本女仔o係度睇袋, 個日本妹不停話好靚呀, 好平呀... 個香港女仔問個老闆如果佢地買三個袋平d得唔得, 個老闆話好啦, 平一蚊.....笑到我同我d friend死, 個老闆又真係平o左俾佢地, 不過我地跟住都走人, 唔知個女仔有冇買到, 不過應該都有買, 三個袋加埋都係$180.00, 呀...唔係, 係$179.00先o岩. 哈..... 你話香港 d o野幾底呀.又有很講價, 香港真係好!!!

沒有留言: