2005年9月20日

好感人


早幾日問朋友借o左隻藉著雨點說愛你)o黎睇, 我朋友已經話過俾我知套戲好感人, 點知真係咁鬼感人, 喊到我紙巾都濕o左好多張, 套戲o既人物唔多, o黎o黎去去都係幾個人, 但係個故事都寫得幾好, 而且非常浪漫, 個小朋友亦都做得好好, 亦都可以令人感受到要珍惜身邊o既人, 如果搵到個愛自己, 而自己亦都好愛o既人就千萬唔好俾佢走啦.
實在太感動, 太好睇啦, 有興趣o既朋友都可以睇睇!! 應該唔會失望o既!!! 呢套都算我我今年睇過最好睇o既戲.

2 則留言:

puddin 說...

Cindy 都講過話幾好睇~

GRACE 說...

不過真係喊到"爸爸聲"!!實在太感人..