2005年9月13日

有賊呀!!!小心!!


上個星期日又係去屯門吉之島, 我同我個朋友入O左去一間波鞋鋪頭睇鞋, 突然有個男人捉住一個男仔, 初初都唔知乜事, 你知我眼唔好啦, 後尾問返我朋友, 佢話原來頭先個男仔(小偷)打果個男人個老婆個手袋, 諗住交俾佢個女仔同黨, 點知俾佢老婆發現O左, 個女仔小偷即時走人, 而個男人即刻捉住個男小偷, 個男小偷反抗O左一陣, 跟住俾返個銀包個男人, 跟住個男人就放O左個小偷. 當時鋪頭裡面O既工作人員, 係無人幫手O架, 可能太過電光火石, 大家都唔知發生乜O野事. 不過我就覺得個男人應該報警捉O左呢個賊仔, 放走佢咪又打過第二個人O既銀包....唉...
其實我都唔係第一次見吉之島有賊, 所以大家要小心D. 尤其是人多O既地方呀!!!

沒有留言: