2005年9月19日

小朋友好好精力


今日約o左朋友出o黎食晏, 我朋友帶埋佢個女出o黎, 佢個女今年兩歲多小小, 初初見面都好怕羞, 連望都唔會望我, 不過對多一陣, 開始走走跳跳, o係個商場度走o黎走去, 我朋友最後都係頂唔順, 帶個女走人. 不過俾我都頂唔順, 人又多, 小朋友又唔識情, 走埋一邊, 我地走佢又唔走, 我朋友又怕個女唔知走o左去邊, 又怕佢俾人撞, 又怕佢撞到人, 心力交瘁.
小朋友o係五歲之前都係好可愛, 好無知, 但係一過o左五歲, 佢就開始不受控制..做父母o既真係好勞氣, 又擔心. 想生o既朋友都要諗清楚. 一生佢地出o黎就要預o左辛苦............. 當然都會有開心. 不過責任真係好大.............諗清楚d 啦..

沒有留言: