2005年10月29日

今晚得我同我老豆兩個人食咋...



今晚因為得我同我老豆兩個人食, 所以煮魚粥食, 不過我從未煮過, 平時見阿媽煮得多, 我就真係第一次. mm... 我就無我阿媽煮得咁好食. 不過我同我老豆兩個人都食哂成餐粥. 如果再咸小小就就 very good 啦. 哈.... 另外, 再炒o左個菜食. 當然最後都係得返個碟. 嘩...你都咪話我同我老豆唔大食. 哈...

2 則留言:

匿名 說...

ee.......係la...
大個女要學多d野,煮多d,
第時先可以識?飯比老公食,
你就黎可以做大?,hahaa~~~

GRACE 說...

咁睇拍都仲有大把時間學. 到時應該都係煮神啦............不過應該都收山啦.等到發霉......