2005年11月28日

發生意外



痛....

今朝早去跑步, 唉............跑跑o下"cake"到石頭, 即刻跌低, 嘩.... 真係核特死..........唉.......如果係電視劇, o係呢個時候, 應該有一個高大威猛, 英俊靚仔o既男士走埋o黎扶我起身, 唉.......男人係有一個, 不過係個阿伯同埋兩個師奶, 佢地都好有心, 問我有冇事, 我就當然話無事啦, 即刻執返個眼鏡, 即時離開案發現場...啦啦聲走人, 行遠小小先坐低睇睇個傷勢, 嘩...個膝蓋開哂花, 出血呀.....唉...但係都唔敢即刻再行, 所以都坐o左一陣先行返屋企, 但係因為之前跑得太遠, 而我又慢慢行, 所以行o左四十五分鐘先行到返屋企.
一返到屋企, 就o係門口見到我阿媽, 我阿媽知我跌親, 真係嚇親佢, 不過我都同佢講唔係跌得太利害, 跟住佢先放心d. 之後就啦啦聲去洗傷口. 唉...條褲個膝蓋位都攔o左, 可想而知當時跌得都幾利害.
不過跌都唔係好傷, 有 d 朋友o既說話先令人傷, 我有個朋友, 知道我跌倒, 佢個死o野仲話我, 都幾十歲仲跑步, 條路都成日跑o架啦, 咁都跌, 我一聽到就覺得問候都無句, 仲咁樣話我, 你個死o野呀!!!!!! 真係心淡..............

不過anyway, 做人跌到就要識得起返身, 俾人話兩句, so...what.....我個死o野朋友仲話唔跌過點會大呀, 超...................!!!!!

2 則留言:

匿名 說...

下次小心 d 啦....
你朋友咁話你.,算 la...佢同你講笑?.
唔怕la.仲有我呢個人關心你嘛....haha~~

GRACE 說...

我都知佢講笑, 所以我無打電話去鬧佢囉. 哈....
我知有你關心, 你係我最好最好o既姐姐呀麻.哈.....
好彩都唔係跌得好利害, 無跌親個面, 你知啦, 無要等人愛o架啦.....