2005年11月16日

今日有兩雙麻雀飛入屋, o..no..


今日正當我上緊綱o既時候, 突然有個黑影o係我頭頂飛過, 嘩....嚇死我, 我最以為係飛蛾, 我即刻走出房, 再望返轉頭, 嘩....原來係麻雀呀, 呀.....嚇死我啦! 跟住隻麻雀飛o左去我阿媽間房, 嘩...仲緊, 原來唔係一隻, 係兩隻, 跟住我二家姐幫我趕返兩隻麻雀走, 但係隻賤雀?o左屎o係我阿媽張床度, 又?o左o係個?度, 嘩...好驚呀, 都唔知有冇飛禽流感, 我即刻將我阿媽張床d床舖拎去大清洗, 跟住洗地, 足足洗o左三次地, 唉..你兩隻賤雀.
另外, 聽講有麻雀入屋都唔係咁好, 我仲一入就入隻, 希望係負負得正啦...

沒有留言: