2005年12月18日

今天看了 KING KONG



今天去了看 KING KONG, 這套戲真長, 足足三個小時, 整體來說, 真是長了一些, 如果片長兩個小時多小許就更好, 這套戲的特技多得不得了, 怪獸也特多, 隻隻都是巨形的, 最細形的可能就是人了, 哈... 還有這套戲對白不多, 所以我也看得不太吃力, 但那些怪獸追來追去, 看到我眼都花, 亦很累..

今天全場爆滿, 幸好我們比較早到戲院買票, 否則買不到票, 因為之後我們看到戲院門口排長龍, 要買到戲票也很難....
不過如果和"侏羅紀公園"比, 我較喜歡"侏羅紀公園", 節奏較緊湊. 不過由於門票只須三十元, 也不能要求太多了, 哈......
跟住聖誕節會看"哈利波特", 其實都有點想看"如果 ' 愛", 不過又怕悶...還是看看有冇朋友已看, 到時再問問口碑如何.

1 則留言:

puddin 說...

我都想睇,本來想今個星期六睇,不過朋友要黎我屋企打邊爐,所以要下個星期先有得睇