2006年1月26日

真係好多人..



今天晚上再出街看看買不買到衫和袋, 由七點行到十點幾, 不過最後都只是買了一件外套, 人也實在太多了, 相信明天, 後天會更多人, 不過價錢比之前前更平, 我買的外套, 由原價再七拆, 之後再八拆, 所以平了很多, 差不多有半價, 所以差不多轉季買衣服是最平的. 但行起上來當然會辛苦一些啦, 落街都是人...........
之後回到家一開電視就看到吳卓羲, 實在太難頂...........唱歌難聽不特止, 仲要跳舞核特, 但係佢勝在有自信, 自己唔知自己核特, 過份自信, 真係好難頂..... 無線對他真係不薄, 咁快就為他開演唱會, 之後除o左吳卓羲, 仲有幾個無線o既藝員, 但係都係唔識唱歌o既, 真係難為了觀眾................唉.........idol......唉.......難頂......

4 則留言:

匿名 說...

我都覺得吳卓曦唱歌核突...又話佢係跳舞藝員,但跳得好生硬...一d都唔似係..不過唔怕la..無?大把錢..一定紅...haha...
另外,你個留言板,我都係留唔到言..唔知乜原因..??

GRACE 說...

咁其怪??????不過尋日我自已都留唔到. 所以你留到就好似中六,合彩o架啦, 哈...

hbdckp 說...

我昨天也是去Shopping,很多人,很多衣服的size已經被買完了,如果最後幾天去真還買不到= ="

在Karvitz個Blog看到關於吳卓曦的評語:
:: 新碟速遞
吳卓義的最新大碟已經推出,名為「Fast Forward」。碟內的歌曲如大碟名一樣「Fast Forward」一邊聽一邊飛.... 認真Fast Forward。

GRACE 說...

我比較喜?歡有實力的歌手, 如張學友, 林憶蓮, 側田, 衛蘭, 王苑之, 鄭秀文等等...
而一些以樣子來賣唱片的, 我就麻麻啦...
好似劉德華, 郭富城....我從未買過他們的唱片, 因為他們的歌藝真的麻麻....