2006年2月25日

終於買了記憶卡和電池


今天終於到深?買數碼相機的記憶卡和電池, 不過沒有買512的記憶卡, 只買了256的記憶卡, 由於原本已有一張16, 64的記憶卡, 所以買多一張256的也夠用, 電池HK$280, 記憶卡HK$250, 終數是HK$530, 不過叫了SALES可否平些, SALES 只想了一想就說五百元, 最初我還以為他只會減十元左右, 所以現在減三十元我已從滿足了.... 另外由於我的相機已用了幾年, 都算是舊貨, 太大記憶卡我的相機也支援不到, 所以現在的三張, 我計算過也可以拍到差不多六百張相片, 應該都足夠使用了!!
另外今天到深水?看電池之去, 我和朋友因為還未食午飯, 在北河街看到一間食店有很多人在排隊, 遠看已有一些長長的龍了, 我相信有四, 五十人在排隊, 我和朋友在想, 這間店那麼受歡迎, 食物的味道應該都不錯, 於是我們也跟著排隊, 這家店的名字是"維記", 不過我們都是等了十五分鐘左右, 因為這間維記一共有三間鋪, 所以很快就到我們了, 我叫了五香肉丁豬?通粉, 味道真的不錯, 而且價錢不貴, 只需要HK$18.00, 而我的朋友就叫了牛肉五香肉丁通粉和午肉通粉, 不過她們都覺得豬?最好味!!! 跟著我們看到隔鄰叫了多士, 看起來也很好味, 所以我們又叫了一人一份, 哈..... 不過多士就普普通通啦... 吃飽了之後就去買電池和記憶卡. 之再到黃金商場行了一會, 不過實在太多人了, 所以已逛了一會便再到黃九龍中心逛逛, 不過沒有什戈麼好看, 跟著就再回屯門吃晚飲, 不過又是要排隊, 今次等了半個小時才等到坐位, 跟朋友吃完壽司才回家. 現在肚仍飽飽...

3 則留言:

puddin 說...

那間食店很出名的,我午飯有時都會去那兒吃,他們的潤牛麵最出名,不過你不吃牛,叫碗豬潤麵也可 :)

btw,你的 blog 加了大多計人器,我覺得 loading 慢了少許呢!

GRACE 說...
網誌管理員已經移除這則留言。
GRACE 說...

哈...我都有試到豬?呀, 不過午就冇食啦, 你都知我唔食o架啦!!
深水?仲有乜o野好食呀??
呀...果日我仲o係一間叫坤記o既鋪頭買o左紅豆糕, 都幾好食o架.


人數計係咪真係加得太多呢?? 哈.... 諗諗使唔使減返一個半個呢>...