2006年4月1日

成功啦!

昨天試做的泰式鳳爪, 今早試過味道, 我覺得都OK. 不過如果味道再重些就更加好了. 昨晚都搞了很久才完成我的"手指", 哈...雖然都有點累, 不過最重要是效果滿意. 哈...
不過今次預的數量好像太多, 可能要吃幾天呀.
另外, 原本想去了雞骨, 但試了兩隻, 實在太辛苦和太核特, 所以放棄了, 希望下次可以買到一些無骨的鳳爪, 那就 VERY GOOD 啦...

好吧, 將我的傑作給大家看看啦, 不過只能看, 不能吃. 哈...

6 則留言:

puddin 說...

It's look great, how is the taste??

RitaRita 說...

見到都想食呀~~~~
我而家都整緊..整好我又放上網比你睇下..
真係想快d有得食...口水流晒la...

GRACE 說...

如果 D 味再勁 D 就更加好. 我今日去我朋友屋企, 佢今日都有整呀, 不佢整得好食 D. 不過以我第一次整O黎講, 我覺得都OK O架啦.

GRACE 說...

to: rita
相信你會整得比我好. 你下次再整新O野, 記住教我呀.

Synn 說...

看起來真不錯,口水都要流出來了!
泰國菜那種酸酸辣辣的口感實在很吸引人。

GRACE 說...

TO: SYNN
我現在仍在計劃做餃子, 這是我下一次的的新考慮 哈..