2006年7月28日

完成第一堂


昨晚約了幾位好友和姐姐到游泳池學游水, 可能跟阿 sir 在溝通上出了小問題, 我們最初是約了阿 sir 八點三十分的, 但亦跟他說我們會早點到, 我們一行六人八點十五分已到了泳池, 但阿 sir 八點三十五分才出現, 原來阿 sir 預了是在八點三十分才到的(他也遲了些少), 所以比我們想像中遲了一些, 見到阿 sir 之後, 大家傾了一會, 交了學游泳的費用, 馬上就去換泳衣了, 到正式開始學游水已八點四十五分, 不過阿 sir 亦教足一個小時, 第一堂是教我們如何呼吸, 手, 腳拍水的方法, 因為我們要先學自由式, 在短短的幾十分鐘內, 我們已簡單地學到如何游自由式的方法, 由於我以前都會游自由式(不過游得不遠, 二, 三十公尺左右), 所以對我來說不太難, 而我其他的朋友和姐姐都努力地學習, 不經不覺一個小時了就過去了, 阿 sir 也教得不錯呀, 不過就教快了一些, 如果可以慢些少就更好, 讓我們可以慢慢吸收, 慢慢消化, 下一堂不知會教什麼呢?? 對我來說蛙式最難呀, 我一點也不會, 希望到時能夠學會啦, 因為聽說蛙式會比較舒服些, 比自由式省力, 所以我想快些學會蛙式, 讓我能夠游得遠些, 希望將來可以游到五十至一百公尺.
加油呀, 各位好友, 還有姐姐呀, 一起努力呀!!

3 則留言:

RitaRita 說...

我都希望學識..但呀sir都話唔包學識..唉~~~我咁老先黎學..唔知唔會唔遲左d...hahaha

GRACE 說...

阿 sir 都話個阿伯七, 八十歲先學啦, 我諗我都都唔係太遲o者, 應該學得到o既, 我最想學到蛙式, 你最想學乜式呀??

RitaRita 說...

我唔理自由式又好,蛙式又好..只要有樣識就ok.....哈哈~~~~~~