2007年4月3日

失敗了

個樣好似幾ok, 其實佢好硬......哈...失敗之作.
包包入面加了芝士. 但它仍是一個失敗之作.


今天試整麵包, 其實我都估計我會我敗, 哈... 因為聽講幾高難度, 不過我都即管試一試, , 當然最後真的失敗了, 哈.... 包包只是發了少少, 發得唔夠大, 而且包包焗完之後, 實在太硬了, 雖然不至於硬過石頭, 但麵包最緊要是鬆軟, 不過我的第一次........ 失敗了!!! 其實要做的步驟也不少, 我錯在那裡呢???????????? 這是一個迷, 不過我會再試的, 希望下一次會成功啦.

2 則留言:

RitaRita 說...

哈哈哈~~你姐夫一睇到,佢就問係咪係"糯米糍"..kakkakakaka..
我就覺得佢個樣又真係幾硬..ee..
係咁架la..第一次嘛..下次努力再做過..一定會成功既..+oil~~~~

GRACE 說...

哈.... 我會o架啦, 我知道總有一天我會成功架, 加油!!!!