2007年8月23日

落水寶

阿寶今日....佢今日......唉..............................................又跌o左落馬桶. 我以為佢跌過一次落馬桶佢就會小心d. 點知...................唉........又跌過. 為o左俾大家睇睇佢呢個自討苦吃o既樣, 所以我要影低d, 真係俾佢激死!!! 影完兩張相即刻請救阿寶, 馬上帶佢去沖涼. 唉...又沖涼...貓貓都唔使成日沖涼, 你就成日用 d 咁o既方法要人地同你沖涼...其實我知道佢係好唔想啦, 因為係一路沖一路叫救命, 仲抓到我流血, 我真係命苦, 你唔好再咁唔聽話啦.... 我唔想再俾你抓流血啦....


救命...救命...

好驚....好驚...

沖涼後就係訓覺. (搵唔搵到阿寶呀?)

o係紙巾盒上面呀. zzz.........zzz............zz....z....

寶: 影乜呀!!! 未見過靚仔呀~
GRACE: 乜跌過落屎坑都仲係靚仔呀!!! 哈...
寶: ...............................................................

1 則留言:

莹莹 說...

哇,你家的貓真的很厲害哦!它到底跳上馬桶去幹嗎??喝水??對了,不如以後用完廁所就將馬桶蓋蓋上吧!一來爲了它著想,而來風水方面,蓋上馬桶蓋會比較好一點....