2007年9月23日

小曼谷


小曼谷

柚子蝦沙律, 好味道, 不過得三隻蝦, 好似少過頭喎!!

雜錦金邊粉

豬頸肉金邊粉
送o既龍眼冰, 唔會太甜, 好好飲!
今日約o左好朋友屯門o既[小曼谷]食晏, 不過個 friend 有遲o左收工, 所以差不多三點先去食晏, 應該話食下午茶, 去到鋪頭客人唔係好多, 可能呢 d 時間比較靜, 我地一坐低o野都未叫, 有個阿姐已經送上兩杯凍飲!! 我地以為阿姐送錯o野即刻同阿姐講我地未叫o野喎!! 阿姐話龍眼冰送o架!!! 我地心諗{乜咁好呀??!!} 不過又無問阿姐係咪下午茶都有o野飲送. 算啦....唔使錢無所謂啦!! 不過杯龍眼冰又真係幾好!!! 之後我地就叫o左兩碗粉同一個{柚子蝦沙律} 兩碗粉都無乜特別, 味道正正常常啦, 不過個柚子蝦沙律就好好味~ 甜甜地辣辣地!! 好開胃, 其實我個 friend早幾日前都o黎食過晚飯, 佢話幾好食, 所以今日就o黎試試, 仲有呢間o野 d 價錢都幾平o架. 真係值得去試試!!!

沒有留言: