2007年9月25日

中秋節快樂!!!

中秋節快樂~~~~~
今日係中秋節, 家姐佢地會過O黎屋企食飯, 我就早幾日買O左個吐司模, 好想整俾家姐試試, 所以順便試做, 不過好可惜....... 照返一 D BLOG友講O既方法去做, O..NO..話焗吐司要三十分鐘, 於是就跟啦..不過焗到廿幾分鐘個包面已經燶燶地... 我即刻拎出O黎睇睇...面已經燶O左啦. 唉.. 我 D 心血呀... 下次再焗..焗廿分鐘左右都夠. 雖然今次失敗O左, 不過都算係一個經驗, 話哂都係第一次整掌聲唔到都不為過, 下次再試過!!! 之後家姐O黎到就俾佢地試試啦, 味道淡O左少少, 唔係好夠甜, 不次要加多少少糖先至得!! 家姐O黎度之後就幫手阿媽煮餸, 中秋節一家人一齊食飯就最開心. 不過家姐食飽飽坐O左一輪又要返奶奶屋企做節, 真係忙呀!!! 兩個姨甥女去麻麻果度都好開心, 因為大把唐家姐, 唐哥, 唐細佬同佢地一齊玩, 一定好玩過O係我度屋企呢度啦!!! 好啦!! O係呢度再一次祝佢地同大家都中秋節快樂!!!
初初焗o既時候仲似模似樣o架!!
不過之後焗過火.............黑面神.
雖然佢面黑黑, 但係內裡都見得人o架.
阿媽整o既開邊龍蝦仔. 好好味呀!
過節又點可以無雞呢!!! 家姐切o架, 我就唔識切啦!!
腰果西芹
煎魚餅

沒有留言: