2007年9月19日

酥皮忌廉湯 & PIZZA

早兩日心血來潮好想整 pizza, 於是今日就試一試, 其實以前都整過一次, 不過可能個皮整得太厚, 個 pizza 焗完出o左都個皮都仲有 d 唔熟, 所以今日整呢個 pizza就整薄 d, 唔好太厚, 費時又唔熟啦!! 不過 焗完之後好似 d芝士落得唔夠多, 下次再做要落多d先至得!!!  不過焗出o黎都幾好味o架!  另外, 亦順便整o左個酥皮湯, 做法超簡單, 因為我都係用即用o既酥皮, 乾手淨腳, 煲完個忌廉湯蓋上酥皮焗一運就搞掂, 不過我太貪心, d 湯加得太滿, 當個酥皮焗到咁上下, d 湯就流哂出o黎, 真係洗死我, 所以下次再做唔可以加得太多湯. 

呢個就係我今日O既午餐啦!!! (其實我係食O左兩件 PIZZA O架) 哈!


其實我今次係用PIZZA粉o架!! 唔係自己用高筋粉整O既PIZZA, 不過見買O左一段時間, 唔再用遲早過期呀!! 所以唔算係100%自家製做.


焗好啦. 好味道呀.

煲好個忌廉湯先.

加埋酥皮.

又焗好啦.


又係好好味~~

1 則留言:

匿名 說...

請問你個酥皮湯既酥皮點做呢?好靚呀!
請賜教~~