2007年11月11日

阿寶你可唔可以乖d呀.


乖o既時候好地地...失驚無神就會咬死你!!

呢幾日阿寶好似發o左癲咁!!!! 成日跑o黎跑去, 你跑我都唔會怪你, 但係你都唔好成日無啦啦走o黎咬我呀!!! 有時諗住摸下佢, 點知一模佢就咬埋o黎, 仲有用佢果兩隻手攬住我隻手係咁咬! 痛死我啦!!!! 雖然不至咬到出血, 但係我隻手都俾佢咬到花哂!! 我實在忍唔住啦!!!! 唔打下佢都唔得!!! 不過打又有乜用呀!!! 轉頭佢又咬我啦!!! 我實在對佢無哂符, 仲有呢幾日都聽到阿寶無啦啦係度叫, 果種叫法好似係發情果 d 叫法, 佢都大個仔啦....... 唔知係咪因為咁o既原因, 佢 o 情緒好高漲, 脾氣又唔好, 要你o既時候就要你抱, 唔鍾意o既時候就掂下都咬人, 好難捉模呀!!!!

阿寶寶大佬, 你乖d 啦......我雙手已經好受怪o架啦.. 你放我一馬啦..唔好再失驚無神走埋o黎咬我啦!!!! 唔係我真係好唔好老皮o架...到時又打你你唔好怪我呀!!!

沒有留言: