2007年12月2日


麥記生日大紙板一個.

大人小朋友寫俾朗朗o既生日卡
喬喬都玩得好開心
呢個小朋友抽到禮物呀!
玩遊戲o既情況




喬喬同兩個表姐一齊影返張相先


朗朗 - 生日快樂呀!!!!
許返個生日願望先
許o左乜o野願望呢??
一家三口影返張合照先
o黎多張大合照
尋日係好朋友o既侄仔生日, 其實好友o既家人我全部都認識, 所以好友o既弟婦請埋我去佢個仔o既生日會. 依家 d小朋友搞生日會十個起碼有八個都係o係麥記搞, 而好友o既侄仔都唔例外. 好友o既侄仔朗朗今年六歲, 佢媽咪就幫佢迎請o左d同學仔, 個個都得幾歲大,d爸爸媽媽又幫佢地扮到靚仔靚女,  都幾得意o架!!!  o
我同好友o黎o既時候, 已經見好友o既屋企人到哂, 仲開始食緊o野, 我都叫個包食先. 之後無幾耐就見麥記o既哥哥仔開始搞呢個生日會啦!!! 同 d 小朋友, 家長一齊玩, 呢個哥哥都搞到d 氣氛, 大人小朋友都玩得好開心, 而我就將呢個咁高興o既時刻照底落黎. 玩完一大輪之後, 就切蛋糕啦!!! 依家 d小朋友真係幸福, 又有生日會搞, 又有大蛋糕, 諗起自己細個o既時候, 阿爸買件新衫俾我已經開心到不得了!!!
麥記哥哥帶領住 d 大人小朋友一齊唱生日歌, 朗朗許完願, 切完大蛋糕, 大家就開始食蛋糕啦, 之後就再影下相啦!! 不知不覺呢個半鐘就過去啦, 見 d 小朋友個個都好開心咁返屋企. 而我 d 好友就當然要拿拿聲執埋 d 禮物返屋企啦!! 因為要交返個場俾麥記啦!!!
o係呢度都祝朗朗生日快樂, 身體健康, 每一日都開心快樂!!!!

沒有留言: