2007年12月12日

白行

日原本係book o左去屯門門診所睇醫生, 點知無帶身份証, 去到無得睇, 我成世人都係第一次唔記得帶身份証....唉.... 事原係咁o既, 早兩日我去o左跑步, 每一次去跑步我都費時帶銀包, 只係帶身份証去跑就算數, 咁我個身份証會放o係個褲袋度, 跑完步之後就拎條褲去洗啦, 但係又唔記得拎返個身份証出o黎, 咁最後當然濕哂啦. 我就抺乾個身份証之後連埋個身份証個套放o左o係個電腦枱度, 又唔記得放返入銀包度就出街啦....去到診所先記得無帶身份証, 唉...........當然係無得睇啦. 我真係老人痴呆..........唉...橫掂我阿媽星期五都要去睇眼, 到時再一次過去睇埋啦...
之後無得睇醫生, 就約埋我家姐同姨甥女去逛逛, o係吉之島見到有有d 扭蛋幾得意, 係d迷你假盆栽, 心情唔係太靚, 所以就走去扭兩扭囉. 俾大家睇睇, 都幾得意o架. 放o係電腦隔離都幾靚o架.
去完扭蛋之後再去o左十蚊城度睇下有冇o野買. 逛o左一陣, 買o左個迷你o既平底鑊, 同埋一式兩個o既用具, 係用o黎將d 已經煮熟o既雞蛋由圓形整成心心形同星形, 見到咁得意就買埋佢. 果個迷你o既平底鑊係方便有時想煎一隻蛋o黎煮麵時候用又或者整蛋治o既時候用, 唔使開隻大鑊o黎用咁麻煩.

放o係電腦隔望都幾靚o架. 個一毫子係做對比架.

10蚊雞, 好鬼底.



整o左出o黎係咪好得意呀!!

沒有留言: