2007年12月23日

元朗西鐵燒烤樂園


今日約O左同學去元朗燒O野食, 原本 TOTAL係八個人O既, 點知去到元朗收到同學O既通知有一個O黎唔到, 唉...點知仲O係度等緊佢地O既時候又收到電話, 又有一個同學有事O黎唔到!!! 係咪玩O野呀!!! 當時只有我一個O係元朗O既西鐵站, 心諗唔好仲有電話O黎話有事O黎唔到呀!!! 好彩之後果幾位同學都應約O黎到.

去到之後, 落緊毛毛細雨,不過由於其中一位同學已經預早BOOK O左位, 所以去到現場, 我地坐果個位係有蓋O架, 所以就算再打O野雨都無問題.我地坐低O左之後就馬上去拎用具同O野食. 由於我地約得早,去到都只係得好少客人. 今日天氣涼涼地, 所以燒起上O黎都好舒服. 

呢間燒烤場 D O野食都OK, 唔會太咸, D O野食都夠味, 不過我地拎O既O野食當中以牛油法包係最受歡迎, 其實係最受其中一個同學個女O既歡迎, 因為佢人仔細細, 一個人食O左八塊牛油法式包包, 雖然個包包細細件, 但係食到八塊真係好勁.



我地由兩點左右開始燒, 一直燒到六點左右先至走, 入夜O既時候客人都多O左好多, 相信再夜D會更多人呀. 由於今日都要好大聲講O野, 所以返到屋企把聲都沙沙地呀. 返到屋企要諗 D蜜糖水先得呀. 

走O既時候都同同學個仔影返張相先. 哈..不過影得麻麻地. 

沒有留言: