2007年12月27日

聖誕打邊爐


尋日約O左朋友去佢屋企打邊爐, 我地一行數人先去元朗買打邊爐O既食物. 買呀..買呀..買.....買好之後就再坐車去好友屋企. 去到都黃昏啦..


之後我地放好哂 D O野之後, 好友話佢屋企果頭有個跳蚤市場, 所以我都就再行去望望.
RMHER
途中見到仲有一 D 好舊既磚門.
又見到個井, 不過唔知仲有有用??
呢張好似返O左鄉下.

到啦...到O左個跳蚤市場啦, 不過入面無乜O野睇, 我都都係O係度 E 行下就算啦. 逛完就返去好友屋企.
同下芷澄影下相.
芷澄表 演緊俾我地睇.
打邊爐...當然唔係得咁小O野食啦.
我地今年仲搞埋交換禮物, 我都好多年無玩呢 DO野.
其中一位朋友抽到呢對HELLO MIMI O既喇叭, 好靚O架. 我都好鍾意呀, 不過我抽唔到...-_-
我就抽到呢樣, 係咪好靚呢!!!!!
其實係抽返我自己果份.....哈.....好靚O架!!! 真係禮自用都VERY GOOD.

沒有留言: