2008年1月6日

好有性恪

今日約O左朋友O係屯門食晏, 佢就帶O左佢個[好有性格] O既姪女出O黎.


真係佢喇!! 佢叫喬喬, 佢真係超有性格, 點解我咁講呢.... 因為你叫佢做東佢就做西, 你叫佢唔好咁做, 佢就遍遍走去做, 你見佢影相, 佢雙眼十次有次都係唔望鏡頭, 呢張敢望鏡頭都係因為有O野利誘佢佢先敢望住個鏡頭定定地咁影張相. 佢長時間都係周身郁, 我個相機O既快門就唔夠快, 所以影O左好多張都係濛查查..唉..玩死我!!


低之後就俾 DO野佢做下啦!!! 因為佢O黎到可能好興奮, 俾 D O野佢做下佢會定D.佢話佢畫緊隻手喎!! 似唔似就見人見至啦. 不過有時佢都畫得幾似模似. 以一個兩歲幾O既小朋友O黎講佢畫O野算唔錯啦!!


呢張相佢O係度自己接返條拉鍊, 好似好叻咁, 其實有人幫O既,!! 食飽之後佢不停咁唱歌, 唱到忘我O既景界, (遲D POST俾大家睇睇) 叫極佢唔好咁大聲, 佢都無理過我地, 唉..........其實佢想做O既想要O既O野佢一定會用盡方法要到, 你都咪話唔俾佢激死. 食飽我地就行去吉之島.

佢開始有 D 眼訓啦...

我地行到去吉之島, 見到有好多記者, 原來係仔仔同李冰冰O既電影[蝴蝶飛]做宣導. 於是係咁 E 都影返張相先. 仔仔真人無上鏡咁瘦, 而李冰冰都真係幾靚女過喎!!! 其實仲有幾個明星, 不過我只係識黃又南. 都幾多人O係度睇同影相, 仲有 D人大叫-仔仔, 仔仔〕, 我都過哂呢 D 追明星O既;階段, 企O係度八下就會, 走去追明星就NO..啦!!!

喬喬都O係度睇, 不過我諗佢睇唔到個明星囉..佢咁矯!!

之後睇夠就走人, 喬喬可能都有 D 眼訓, 開始有 D發老脾, 當時亦因為佢個姑姐, 亦即係我個 FRIEND去O左廁所, 佢要搵我個 FRIEND完全都唔理我, 仲話要返屋企想走人, O...NO...好彩我個FRIEND都好快返O黎, 拿拿聲放返佢上BB車, 之後我地再去O左屯門市鎮公園坐下傾下計.

無所事事就幫我地呢個倒影影O左張相. 哈....

跟住我地坐O既隔離就係條石春路, 我個FRIEND 話試下, 點知佢話好痛好痛, 我見佢咁痛, 我又好想試, 走路去行O左一陣, 我就唔係好痛, 哈...可能我個FRIEND肥過我重過, 所以受力D痛D啦!!

我地O岩O岩開始傾計喬喬就訓O左, 終於都好定可以俾我往影. 哈.... 跟住都坐多一陣都走人, 因為越坐越涼, 都係時候走人啦....

P.S. 開埋上一個文章講過我個膠碗同蛋糕模O既價錢.
登...登...登...登.......
膠碗 - 9蚊雞. 真係好平.
蛋糕模 - 25蚊. 都平呀!!

沒有留言: