2005年10月10日

BBQ



劉星花園
尋晚因為有朋友生日, 所以約o左去龍鼓灣o既"劉星花園" 燒o野食, 原本都唔知去邊間燒好, 因為都有好多間揀 行o黎行去, 一 d 朋友就話呢間唔好, 一 d就話果間唔好, 有d 就話有垃圾箱好臭... 總之就行o左一輪先至決定去呢間"劉星花園", 其實對上一次BBQ咪就係去呢間囉......真係吹脹... 哈...
食物方面, 都係一般O既啦.. 我最鍾意食O既係蒜蓉飽, 因為 D 蒜蓉係自己加O既, 我就加好多, 好多, 一路燒, 一路加蜜糖, 嘩....實在太好食啦, 我都食O左好多, 真係肥死.... 所以今朝走O左去跑步, 瘦唔到都唔想肚呀...
另外, 尋晚真係玩得好開心, 雖然我覺得好?, 但係我諗五分鐘一小笑, 十分鐘一大笑, 我由好?要坐埋一邊休息, 之後都笑到精神返, 真係開心能醫百病. 哈....

沒有留言: