2005年10月26日

今晚煮乜??!



今晚煮O左兩碟?, 我自己都覺得合格. 一碟係煎魚, 我以前唔識煎魚, 煎親 D 魚都肉還肉, 骨還骨, 散哂... 今晚好彩得我大家姐教路, 終於可以完完整整煎到四條靚靚O既魚, 不過下次應該可以再好 D. 而另一碟, 原本想煮素菜, 但係又怕素過頭, 所以最後都係加O左 D 火腿入去. 不過到煮完之後, 都係覺得唔使加火腿入去都得. 味道方面我都覺得幾好. 又平, 哈....

2 則留言:

匿名 說...

都幾靚!! 我講D "食送". 哈哈
等我廚神(淨係識食, 唔識煮個種)教o下 你, 明天煮粉絲九肚魚, 叉燒或燒骨, 炒菜... 係咪幾好呢!!

GRACE 說...

你係???????? 提點上宮???