2005年10月26日

做住八天家庭主婦


我媽媽同 d 師奶朋友今日去泰國旅行, 仲係去八日咁多, 佢就開心啦.... 我都好耐無坐過飛機啦...因為我阿媽其中一個朋友係泰國華僑, 所以除o左有幾天住酒店, 其他日子都會去人地屋企住o架.
由於我阿媽去 happy, 呢八天我都要做住全職家庭主婦, 掃地, 洗衫, 整返兩味, 全部都會由我做哂............ 其實整?唔煩, 最煩係買?, 都唔知買 d 乜o野?, 諗到頭痛, 今日第一日, 我都已經諗得好辛苦. 因為我老豆有小小糖尿病, 所以好多o野都唔食得, 所以難上加難.... 不過都叫好彩啦..我老豆有工開, 晏晝唔會o係屋企食, 如果唔係就連晏晝果餐都要諗住, 咁就真係頭暈啦.......
其實我就無我阿媽整得咁好食, 要我老豆張就o下, 哈....

沒有留言: