2006年1月21日

整角仔


今天媽媽要做角仔, 所以我也幫手, 但都做得幾辛苦....因為都整o左幾十隻(可能不止幾十隻). 不過今次做得比以差, 不知為何, 我媽媽都有點失望, 不過已經做好了, 那都沒有辦法. 另外, 因為材料不夠, 所以將麵粉搓成麵條炸了便算, 我自己都覺得很搞笑, 做完之後, 我跟媽媽到元朗買東西, 不過媽媽一向都不喜歡行街, 原因是她的急性子, 需要買的東西買了便即走, 不會多收一會, 所以行了不夠兩個小時, 她就說回家了, 唉... 我地沒有她的辦法, 不過街上真的很多人, 我都沒有心機行........... 回家算了.

2 則留言:

匿名 說...

GRACE,

點解去元朗都唔搵我呀? 買咩呢?
都唔知點解元朗成日都咁多日?

GRACE 說...

你係???? 我咁多朋友, 你是嗎呀??
你話我知你係邊個, 咁我下次咪同你去囉, 哈......