2006年5月21日

達文西密碼



昨天約了幾位好友去看"達文西密碼", 這套片長兩個半小時, 最初我的朋友說她聽了電台主持"吳君如"說這套戲很差, 所以我都不抱很大祈望去看(不過我也不喜歡吳小姐, 她平日的說話很費". 另外字幕方面我也不是完全追得到, 但始終這也是一套受全城注視的電影, 所以我也不容錯過.
看後感覺..mm..講的說話大多了, 我只追到一半的字幕, 所以對整個故事也不是完全明白, 心中有很多個迷, 但感覺上不是太差, 起碼我不覺得悶, 只是在中間部份由於幾位主角講的東西太多, 我完全追不到字幕, 所以有幾分鐘時間睡著了, 哈... 不過很快就醒來,
不過對於一套兩個半小時的電影, 節奏也不太慢, 也不會覺得悶, 不過去到尾段就覺得有些少拖長來拍的感覺, 你以為故事已完, 原來又未...之後你又再以為故事做完, 原來又不是, 那一該就覺得有點拖長的感覺.
另外男主角"湯漢斯"的表現不夠特出, 有點失望. 而女主角方面, ok啦, 可能因為對她沒有祈望.
我給這套戲的分數是: 70分.

4 則留言:

puddin 說...

我都睇左,都算 OK~

GRACE 說...

TO: PUDDIN
最近都無乜好戲睇,呢套叫做做好過無啦. 哈.

匿名 說...

嘩! 你地咁快就睇左, 我都未睇....

GRACE 說...

TO: 公子卜

你快 d 問問 willis 佢睇唔睇啦. 可能佢未約人睇呢..試試啦.