2006年5月23日

個電腦又有問題.


我的電腦不知是否跟我有愁, 一天到晚總是出現問題, 早兩天電腦又出現奇怪的問題, 就是怎樣也不能轉換中文字的輸入, 任我用盡所有可行的方法都是失敗, 唉.. 另外亦有一些其他的小問題, 我實在不想再跟這個電腦再糾纏, 今天我狠狠地"洗腦", 當然又要搞兩個小時, 不過這也沒有辦法, 重新整理過之後, 電腦終於都"清醒"過來了, 現在聽話得多. 希望經過今次之後, 不要太快再出現問題啦.

另外, BLOG內的小水滴亦出現問題, LOAD來LOAD去都進入不到朋友區, 實在太頭痛, 後來聽我家姐說是小水滴的管方綱出現問題, 所以一直都LOAD不到, 希望快些回復正常啦.

2 則留言:

RitaRita 說...

不要生氣......你得閒去鍚下個電腦,同佢傾下計.....佢就會聽話架la....hahahaha

GRACE 說...

唔好玩啦, 我怕阿媽以為我痴o左, 哈...