2006年6月9日

我的電腦重新開動

我的電腦已壞了差不多一個星期, 因為自己的無知, 一手一腳將電腦搞壞了, 唉..... 由於底板硬件都燒了, 所以要買新的替換, 於是就要麻煩我的一個朋友幫手了, 真的非常感謝他, 希望不需要再麻煩他啦...

在沒有電腦使用的一個星期, 只能每天看報紙, 看"新電視", 看"大長今"哈... 雖然之前都看過, 不過在無所事事的情況下, 這也是一個很好的娛樂, 正所謂"好過無". 希望我的電腦真的不要再出問題.

2 則留言:

匿名 說...

噢...咁你有無睇天師執位,新電視剛播完了..好好睇

GRACE 說...

成日都唔記得睇呀.....我依家追緊大長今呀, 哈..........