2006年6月19日

父親節


昨天家姐姐夫跟兩個姨甥女一同來我們家吃飯, 我們叫了爸爸媽媽一起吃日本菜, 不過都是吃午飯, 平時媽媽都會說外面的食物不好吃, 又貴又多味精, 所以令到我們都怕了帶她出外吃飯, 而今天父親節, 最初媽媽都不願參與的, 亦因為她這兩天大感冒, 所以不想外出, 不過我亦希望一家人外出吃一餐, 最後她都:俾面"出席.
爸媽都是傳統的人, 對於日本菜都不感興趣, 而生的食物就更加不會試, 所以最後都是叫了一些又熟又大路的食物給他們吃.

做女兒的我們都想讓他們試試新事物, 不過他們不願試我們也無辦法, 但見昨天爸爸亦吃得很開心, 而媽媽就一般啦...

到晚上, 就由家姐操刀, 而我因為覺得很累, 所以都是從旁幫她拿東西, 做些簡單的東西. 辛苦家姐了. 哈...
但家姐的廚藝當然好得很, 所有食物都掃清. 我最愛吃的都是生炒骨, 正呀!! 個個都吃得很開心, 我總是覺女性一定要懂得煮兩味呀!! 你會嗎??

4 則留言:

puddin 說...

睇落真係幾好味喎~

GRACE 說...

好味o架, 全部清哂. 我地都幾大食. 哈...

RitaRita 說...

哈哈哈~~~~你真比面..
都是家常小菜..唔見得人呀~~~~
你話好食0者..可能人地話怕怕~~~haha

GRACE 說...

人地係人地o既事, 我真係覺得好食o架.