2006年6月20日

新電視 = 睇翻版!!


早幾個月前有新電視的 sales 拍門, 不停 sale 新電視的服務, 由於當時有一些電視節目我也想看, 另外費用也OK, 所以便安裝了, 但看後發覺接收常有問題, 你們有看過翻版碟嗎?? 我現在看新電視時, 一個月一定有好多次好像看翻版碟一樣, 畫面出現格仔的情況, 有時會持續一日之久, 有時候大半天, 真的很麻煩.
而我早前亦 call 了有關的人員上門 check 機, 但人就沒有來, 只是打電話來說 check 過線路沒有問題, 叫我再看看之後會否再有同樣情況發生, 唉...當煞沒有好轉, 昨天仍是這樣, 於是再 call 人來看機, 過幾天就會來看, 看看到時又會怎樣說.
另外, 當下大雨的時候, 接收就多數有問題. 所以大家想申請新電視時, 都問問你有沒有朋友安裝新電視, 有沒有同樣情況發生才好安裝呀.

4 則留言:

puddin 說...

你有無簽約呀,無就 cut o左佢算喇,如果有就日日都叫人上黎 check,直到好返為止!

RitaRita 說...

佢地有冇睇電視架..劉德華都教人
"咁既服務態度係唔夠既...."
叫佢地學下野la>.....
hahaha~~~~

GRACE 說...

我有約在身呀....唉...仲係兩年呀. 早知成日都係咁就唔裝好過裝啦....不過有早知就無............啦...
係呀, 我依家一見有問題就 call 人上o黎, 我 仲錄低o左呀, 我怕佢地上o黎 checko既時候無又無問題, 俾佢睇返 d錄影好d.

GRACE 說...

係啦, 今時今日o既服務係咁又真係好唔夠o架, 起碼都要接收好, 得閒再送 d 小禮物, 用得耐再送大禮, 哈....咁就差唔多. 哈....