2006年9月6日

周記避風塘 = 唔好食

上個星期約了好友到屯門"周記避風塘"吃晚飯, 因為是新開張的, 所以一直都想去試一試, 但試了之後就大叫"搵苯"了, 一來價錢貴, 二來味道差, 所以極之失望, 亦希望將我這個失望的感覺告訴大家, 希望大家想去試的話也要想清楚.

記得當中我跟三位好友去到"周記避風塘", 門外已有十多人在等待, 而我在當中早上己book 了位, 所以大概等了十五分鐘就有位了, 坐定定之後就看菜譜了, 但菜譜上的菜大部份都不合心水, 看了很久才點菜, 來到"避風塘"又怎能不叫海鮮呢.... 我們叫了蟹, 蠔等等的食物, 但那隻二百幾元的蟹實在有叫人多失望了, 一來蟹的份量不多, 一人大概一至兩件, 我就只叫了一件, 而蟹煮得太乾了, 我千辛萬苦才吃到一丁點的蟹肉, 而那一丁點的蟹肉完全吃不到蟹的鮮味, 不過又難怪的, 吃到的蟹肉加起來都不夠半個拇指大, 要試出味道如何真的有點難.....而蠔方面, 很腥呀......怕腥的朋友就不要試了, 又是兩個字"失望", 而其他食品就普通過普通. 我們四人吃完整餐飯也不覺飽肚, 但埋單就每位一百二十元, 真的搵苯. 雖然我們都知道吃海鮮的價錢會比較貴, 但是這間店的水準真的超低, 希望大家想試的話, 也要先考慮一下才去試呀.

這就是那隻搵苯蟹!!!

沒有留言: