2006年11月26日

我親手做的蛋糕!!!


這個是第一次做失敗了的蛋糕....-_-
不過我沒有放棄它, 切去表面後用了它做底層.



第二個成功!!! 哈.. (這個表面的那一層)


靚唔靚呀!! 砌得好辛苦O架!


蛋糕橫切面, 都幾靚O架!

今天姐姐來我家吃飯, 所以我就親手做一個蛋糕給他們吃, 就是為了做這個蛋糕, 我由今天早上忙到下午五點幾, 原本不用做那麼多個小時, 就是因為今早到商場買材料時忘記了買牛由, 還有我以為家裡有雞蛋, 所以買材料時當然沒有買雞蛋啦, 唉....回到家打開雪柜想取雞蛋才發現........真的大意, 所以下午兩點要再到商場買未買的東西, 買好材料回家馬上行動, 幸好我的二家姐也在家, 所以有她的幫助, 我也不用太吃力, 不過在做蛋糕的過程也出現很多問題, 不知是否新買的焗爐實在太強勁, 我的蛋糕焗了不一會, 表面已焗?了, 呀.............!!! 怎辦, 怎辦, 不知是否較得太高溫, 不過我都是跟 miss 所教的方法去做的... 真的傷心, 最好只好叫我二家姐將?了的表面切走, 但是蛋糕就變得薄了, 份量也變少了, 於是我決心再做多一個, 第二個再做的蛋糕十分順利, 而且做得很好呀, 哈..... 心情也轉好了, 之後再去打 CREAM, 打了一次, 但份量少了點, 於是再打多一份, 其實也不知道夠不夠, 心想不夠才再打吧! 待蛋糕變涷之後, 我就馬上將 CREAM 渣到蛋糕上, 這個過程二家姐開姐幫我的手了, 不過 CREAM 比想像中實一些, 渣起上來有點難度, 我和二家姐渣呀, 渣呀....渣好之後再想怎樣將生果放在蛋糕上最為漂亮呢?? 這方面二家姐給了很多意見, 於是又再繼續努力, 做呀...做呀... 終於完成啦!!! 最初都有點擔心, 不知味道如何?? 蛋糕夠不夠鬆軟, 蛋糕會否太甜.....到了晚上八點多, 在姐姐她們離開之前, 將蛋糕拿出來, 讓大家一同分享, 她們看到我和二家姐做的蛋糕, 她們都說不錯, 除了我的姐夫, 他總是不欣賞我們做的東西, 不過算了, 我也有心理準備, 之後切蛋糕了, 看來也不錯, 她們都說跟街外買的差不多, 我聽到她們這樣說, 我真的很感動, 不過還未吃入口, 也不放心, 爸爸和媽媽先吃, 媽媽大叫(好味道!!! ) 之後大家姐吃了也說不錯, 我就便感動了, 到我自己親口吃過, MM..... 真的不錯呀, 味道不會太甜, 蛋身也很軟, 跟 MISS 教我們做出來的, 我做的真的好吃得多呀!! 哈.... 做了這個蛋糕之後, 日後家中有人生日的話,哈... 不用出外買蛋糕了, 就叫我做的啦, 哈....

我吃完我的蛋糕之後, 已經急不及待的要放上我的 BLOG了. 希望大家看看的製成品, 請多多指教!!!

蛋糕材料: (八寸蛋糕)(每一層計)
雞蛋三隻
低根麵粉 70克
糖 70克
已溶牛沖兩茶匙
CREAM(自己預)

做法:
先將三隻雞蛋及糖打起, 之後加低根麵粉再加牛 拌勻, 放入盆內再放入已預熱的焗爐內(150度), 焗20-25方鐘(看 蛋糕情況), 另一方面就打 CREAM, 打至企身備用, 蛋糕焗好後, 就掃上 CREAM及放上生果, 完成.

4 則留言:

RitaRita 說...

真的很好吃..你見珩珩食得晒先知我地冇講大話la...平時佢食買返黎既蛋糕次次都食淨...今次你真係成功la...恭喜恭喜..kakaka

GRACE 說...

好多謝你呀. 亦都好多謝珩珩同阿瑜咁俾面, 不過你老公就......
其實真係唔難整O架, 如果唔落咁多生果就更加快整好呀. 你真係要試試呀.

匿名 說...

蛋糕個樣好似係街買到咁. 好靚, 比想像中好, 下次你加大份量, 一次過焗, 不用分兩次..
不如, 聖誕節去connie 屋企開 party, 一人做一個蛋糕好嗎?哈哈.

GRACE 說...

TO: CAT
我都好滿意我今次呢個蛋糕呀, 可以話大成功呀!!! 不過整完呢次都要等一排先至整, 阿瑜一月生日, 到時再整, 哈...