2006年12月11日

阿美


早陣子看到 OK便利店有姆明公仔換, 我看到一套四仔的姆明公仔, 一眼看到(阿美), 我就很想換了她, 不過當日並未有得換, 到過幾天才有, 由於我家附近沒有OK便利店, 所以就麻煩姐姐幫我換, 今天約了要拿東西給姐姐, 所以到了姐姐家, 而姐姐亦將(阿美)送了給我, 真的不多謝她, 哈.... 姐姐你真好呀!!! 世上只有姐姐好....哈.
阿美的樣子真的很有性格, 不像一般的公仔扮可愛, 哈...

2 則留言:

RitaRita 說...

哈哈哈...唔使呀????只係一個公仔...
細個時都冇買比你...哈哈..而家送番呀~~~
kakakakakkakkka

GRACE 說...

都係一份心意, 係咪!! 我已經好開心O架啦!!!