2006年12月8日

麻糬芝士波波


做之前.


完成!!

早幾天在網上看到一些食譜, 其中一個是教(麻糬芝士波波), 而我也很喜歡吃, 所以昨日走去買材料, 今天就動手做, 其實做法不難, 大家可以到這個網看看, 不過做出來跟在(山崎)買有些少分別, 我做的較硬, 另外芝士味也不夠, 下次再做的話要加多一些芝士...不過一定會很肥, 所以做這個麻糬芝士波波也不可以常常做, 太高卡路里, 我不想越吃越肥呀. 而且也很熱氣!!!

不次待姐姐來我家就做給她吃.

5 則留言:

RitaRita 說...

哈哈...個樣都幾似?..不過味道就未知...有機會一定要試下...又吞口水..kaka

GRACE 說...

係啦, o黎試試啦. 不過都幾熱氣, 唔可以成日食, 會爆炸....

匿名 說...

由開始到完成用左幾多時間??下次星期六做. 帶d 給我們試...
我上唔到紅色字 "這個網"

匿名 說...

你又話無放相係網. 點解成日都見到你個樣.係網頁度閃閃下..

GRACE 說...

TO: CATCAT
我都唔記得整O左幾耐, 不過應該一個鐘頭以內啦.

D 麻糬要即整即食, 因為一過氣就好看UP), 無咁好食.

我都諗O左好耐先至放我自己O既相入我個 BLOG 度, 你知啦, 人又唔係靚, 年紀又大, 哈....