2007年2月5日

再接再厲


早前做了一個綠茶慕絲紅豆芝左蛋糕, 但是失敗了, 因為做得太醜了, 連自己都不能接受, 我說過我一定會再做過, 所以今天已急不及待馬上再試, 但今次我棄用上一次那款綠茶粉, 買了一款新的來取替, 因為上一次那款綠茶粉完全看不到綠色出現, 但今次用的這一款不但有綠色出現, 而且有濃濃的綠茶味, 今次做出來, 蛋糕的樣子算是合格, 但內裡的兩層不同的蛋糕不過平均, 紅豆芝士那一層比較厚, 還有, 蛋糕的味道比想像中甜, 可能我比較喜歡清淡, 所以下次要減少糖的份量, 還有, 還有紅豆芝士那一層做得不夠硬, 軟了一些, 可能是魚膠粉落得不夠. 由於我的不是電子磅, 所以要磅一些只得兩, 三克份量的東西, 總是不夠準的, 唉..但要買一個電子磅又好像很浪費, 讓我做蛋糕的技術更好時候才考慮啦.

我相信下一次再做這個蛋糕一定能做得更好.

11 則留言:

RitaRita 說...

今次真係好似樣呀~~~~~~~
睇落去..同出面大酒店食自助餐d蛋糕有得比~~利害,利害....
下次又會整咩?
+oil~~~~~~~~~~~yeah!!!

GRACE 說...

仲未諗下次整D 乜, 諗到再話你知啦!!

hbdckp 說...

你的家人好幸福!!每一次都有好吃的蛋糕可以吃! :)

GRACE 說...

TO: HBDCKP
其實爸爸最多只可以吃一件, 因為身體問題, 好像今次的芝士蛋糕媽媽又不愛吃芝士, 她沒有吃呀, 所以最受惠的是我的二姐姐, 因為她不用動手也有得吃呀!!

suayhwa 說...

哈,?于等到了。?像不?嘛。加油!

GRACE 說...

TO: suayhwa

多謝你呀!! 我會加油呀!!

hbdckp 說...

suayhwa:
你要用Big5來留言要不然會亂碼!可以試著用微軟的IME台灣拼音輸入法 .

puddin 說...

睇落唔錯,個糕底係咪要焗?

GRACE 說...

餅底係用消化餅, 但係蛋糕中間加o左一片清蛋糕.

suayhwa 說...

哦﹐原來如此。謝謝hbdckp。

GRACE 說...

TO:SUAYHWA

我現在可以看清楚你的文字啦. 唔該哂 HBDCKP 呀!!!