2007年7月1日

轉眼十年


七. 一的早晨.

早上仍有短暫的陽光, 不久又下雨了.

午飯時幫穎琳影o左相.

蕎蕎...無話可說, 因為她今天想打我, 只因她手短, 所以打不到.
難以想像的惡死!!!! 一點也不可愛!!! _-_

轉眼間香港回歸袓國已十年了, 亦意味著自己又年長了十歲~ 自從過O左廿歲之後就覺得 D 時間過得好快, 轉下眼又過年, 轉下眼又中秋, 轉下眼又聖誕, 轉下眼又一年, 轉下眼又十年.....係最近呢十年有得亦有失, 有開心亦有唔開心, 不過可以話比上不足, 比下仍不算最差. 知足啦....知足就會常樂!!! 希望以後都數個十年可以過得,開心, 快樂!!! 最緊要係健康!!!!
今日回歸, 約O左朋友去睇(士力加3), 由於之前都兩集都很搞笑, 所以第三集又怎能錯過呢?! 今次這一集仍舊搞笑, 很有香港笑片的風格, 可能有香港人的參予, 所以就更加要支持啦!! 不過我的其中一些朋友就說普普通通啦...因為她訓了........哈...(眼訓就返屋企啦!!) 不過睇完戲之後都無所事事, 逛了一會兒商場我都回家去了.
其實今天電視也有很多不同的回歸節目, 由早上開始直到現在仍在做, 足不出戶的人也不會悶呀!! 哈..
總之就祝大家回歸快樂, 在未來的十年, 二十年, 三年四十年........都開心, 快樂, 健康啦!!

2 則留言:

hbdckp 說...

祝你回歸快樂啊,
已經十年了阿,不簡單

香港這個地方我也喜歡,有很多地方可以逛!

GRACE 說...

其實在過去的十年香港所發生的大事也不少, 最令我難忘的就是2003年爆發沙士的事件, 相信是我們所有香港人一生難忘的事呀!!

另外, 我自己身體出現問題的事亦令我難忙. 不過反而令我跟我身體的親友更close. 其實也沒有損失呀!! _^-^
希望將來的幾個十年也開心, 快樂, 健康, 順境, 這已足夠啦!!