2007年7月30日

洗白白


尋日買O左支沖涼液俾阿寶, 今日就即刻幫阿寶洗白白, 不過阿寶十級驚恐震過貓王, 驚度走O左我個身度震, 所以我都濕埋. 我已經用最安全方法同佢沖涼, 我用條毛巾整濕O左之後再加沖涼液然後再洗阿寶個身, 因為我怕 D 水會整到阿寶雙耳, 所以我諗咁O既方法會比較安全. 不過係咪洗到百分百乾淨就好難講啦..
阿寶沖好涼之後, 我就幫佢整乾個身, 又再一次嚇到佢無命, 因為我用風筒吹佢, , 我都唔想O架, 不過我怕你泠親呀麻...經過一輪大戰之後, 阿寶乾淨哂啦...不過仍然好驚, 跟住就坐O係我度訓覺. 我就把握機會拿拿聲去拎相機同阿寶影靚相. 影O左D乜相, 俾大家睇睇啦.

2 則留言:

puddin 說...

你o的貓仔相好得意呀,影多o的~

GRACE 說...

ok..ok..無問題. 我會繼續同阿寶影相o架.