2007年8月26日

買o野俾阿寶


雖然支杜蟲藥上面係隻狗仔, 但係貓貓都食得o架.

係咪好襯阿寶呢!!! 同你一樣咁多毛o架.

坐低無幾耐阿寶就........開始訓啦. 哈...有冇咁舒服呀?!

不過訓o左無幾耐就走去玩喇!!

今日去O左剪頭髮, 可能係星期日, 髮型屋都幾多人, 我搵開果個師傅都好鬼忙, 等O左個幾鐘先到我, 不過我都只係剪頭髮O者, 一個鐘頭左右都搞掂, 之後O係髮型屋隔離有間寵物店, 我之前都想買 D杜蟲藥幫阿寶杜蟲, 所以入問問啦. 經店員介紹就買O左支杜蟲糖漿. 之後先約好友去食晏, 食飽飽之後又買O左 日用品, 另外O係日本城買O左張櫈墊俾阿寶坐, 哈....我實在太睇少阿寶, 我仲以為佢好細隻, 買到返屋企先知佢已經大隻O左好多, 坐埋個墊度已經唔夠坐啦. 不過算啦, 唔買都買O左, 阿寶你都坐住先啦. 第時再買過個大D靚DO既俾你.

沒有留言: