2007年9月17日

表弟O既 BB 女出世啦!!!







今日去O左醫探我表弟嫂, 因為佢尋日O岩O岩生O左BB啦, 女O黎O架, 同我表弟個樣好似O架!!尤其是雙眼. 不過依家去醫院探人每次最多只可以兩個人入去探, 其他人就要出面等, 今日除O左我仲有我表弟, 阿姨, 同表弟嫂O既親友, 所以我地幾個就好似車輪轉咁, 呢個入去睇一陣又要果個入去睇一陣, 我今日都帶埋個相機去同 BB影相, 仲拍O左少少 VIDEO. BB 出O左世都係一日左右, 但係已經眼碌碌周圍望, 真係精靈, 由於只係得果一個鐘頭探, 所以差不多一點就要走人啦. 表弟嫂都今日出院啦. O係呢度祝佢同BB都身體健康, BB快高長大, 聰明仱俐




沒有留言: