2007年10月25日

台北之旅第二天


話咁快又係第二日o既行程, 一早起身就o係酒店食早餐, 呢間酒店d早餐麻麻地, 無乜好揀.

果日勁哂!!!!

食飽之後就係去中[中正紀念堂] 不過都無乜o野好睇, 行o左一陣就出返o黎影相.不過好多O野都修葺緊, 所以都無乜心機影.係咁e影o左幾張相就去第二個景點[圓山飯店]


唔好意思, 影得唔好.


行完之後就去食晏, 我地就係去o左呢間[如意大樓]食飯囉.


就係食呢個火鍋, 其實仲有其他o野食, 過唔記得影呀. 之後食飽飽就上九份.

人好多呀...好似花園街咁多人呀.

有好多從未見過o既食品, 不過我都都唔係樣樣試.

呢舊見到都唔想試, 只係見到咁搞o野就影低佢啦.
呢個薯片好好味o架, 又脆又香口, 我地買o左兩條分甘同味.

呢個係好似茶果咁上下o既o野, 甜甜地咁.(你睇後面幾多人)

呢個又係唔知乜o野, 都係無試o架.

呢個都無試.

之後去o左呢間茶館飲o野.

一人叫o左一款, 各有特式, 我果杯就係綠色果杯, 係苦瓜汁, 因為實在太熱氣, 所以飲返 d 涼o野先得.

行到四點都要走人去集合, 個天都開始暗暗地.之後再去o左坐摩天輪.

去o既時候都未著燈.

不過無幾耐就燈火通明.

排緊隊入場.

我地坐緊摩天輪, 好驚呀, 而且好黑呀, 我同兩個friend驚到死死下, 坐對面o既好友一d都唔驚, 仲係咁郁, 搞到個車廂係咁郁, 我就驚上加驚, 因為感覺好無安全感, 好似就快跌落街咁(當然唔會發生d咁o既事)但真係好驚!!!!! 足足坐o左廿幾分鐘, 驚足廿幾分鐘.玩完落返地下簡直係從生...(好似誇o左少少)

之後o係呢度集合又再去第二個景點[士林夜市]

一去到當然要食最出名o既[大雞扒]啦!!! 本來都同件雞扒影o左相, 不過個friend影得我黑蚊蚊..所以唔post出o黎.

另外當然要飲白苦瓜汁啦~~ 味道ok啦, 苦苦地咁囉.

之後就試下其他o野食.





買o左百幾蚊生果, 係呀, 係百幾蚊, 呢度係其中一樣, 台灣d生果真係好貴!!

食下果度食下, 你話係咪好好食呢..mm...一dd啦!! 之後食飯又返酒店啦. 不過我地又o係酒店附近買o左o野食囉. 哈...

就係呢d啦. 好好味o架!!! 其實我都唔知叫乜, 係我兩個friend去買o架 , 裡面有 d 豬腸, 菜, 粉絲等等, 味道好好, 好食過市林夜士果 d o野食.

食飽飽就訓, 第二晚訓得好好, 一覺訓到morning call先醒呀!!

沒有留言: