2007年10月26日

台灣之旅第三天


第三日上早就去o左[故宮博物館] 裡面有好出名o既往不究白菜)同(豬肉)兩件珍貴o既玉器, 不過唔可以影相, 所以去到裡面乜都無影, 其實如果係自己入去睇就只會走馬看花, 不過我地台灣呢個導遊好好呀, 佢一路都有講解, 有好多睇落去平平無其o既珍品原來都有一個故事, 所以令到好悶o既 博物館都變得精彩.

o黎到當然都同[佢]影o左相啦, 不過又係超哂..


其實呢度好熱o架, 落去好似煎蛋咁呀. 所以一影完即刻彈起身.

其實係一對獅子, 左一隻, 右一隻, 不過我只係影o左一隻咋. 導遊講如果你最近運情麻麻就唔好同獅子一齊影相, 而我就唔知自己好唔好運, 所以都係費時同佢一齊影啦~~

無所事事, 叫香港o既領隊幫我影張相, 唔係過幾年都唔記得自己跟邊間遊行社.之後我地就去食晏啦!! 由於係第三日, 食o既都會係比較好o既一餐, 因為第四日係自由行, 自己顧自己, 所以呢一餐都係遊行團包o既最後一餐, 當然會食好d啦. 我地就係去呢間[頂廚]食所謂o既國宴, 講得好似好勁咁, 食都幾好食o既, 不過國宴又點會o係呢 d 地方食到呀!!





不過都算係遊行團包o既餐當中最好食o既一餐.
之後去o左茶藝館]不過我無影相呀, 因為其實係叫你去買o野o既鋪頭, 幾佰蚊一包綠茶粉....你買唔買呀?!! 我就唔買囉! 呢以都係齋睇, 同埋睇下茶館講解果個伯伯o既精彩推銷囉!! 仲同我地玩d小遊戲, 其中一個女團友實在太落力, 結果出事......不過唔係乜o野大件事, 只係過份出力飲d茶搞到賴o左小小尿呀......真係難睇死..不過都無乜團友知, 得我地幾個知咋..因為個女團友同我個friend講呀..所以我地咪知囉.真係肉酸死呀!! 之後個女團友失蹤o左一陣先再出現, 我地估佢應該去換褲, 不過佢返到o黎就話買o野買耐o左. 哈...
之後我地再出發去浸溫泉.

就係去呢度浸啦, 你見到呢兩個人係我地o既團友, 哈...

我地三個就係o係呢度浸, 由於大家都好怕羞, 亦都好知羞, 所以都好小心咁浸, 大家都叫對方唔好睇對方, 哈.... 呢個池有按摩功能, 我地一開果個按摩o既按鈕, 我o既其中一個friend就發生意外, 哈......佢o係個池度[反肚]呀!!! 當然即刻走o左光啦, 哈...不過我睇唔到呀, 我好堅待唔望佢地呀麻!!! 由於實在太好笑, 我地三個搞o左好耐(其實自己唔覺耐), 我地係最遲出返呢o既三個, 真係唔好意思.
其實你話浸完係咪好舒服, mm....我又唔係好覺, 係一身流黃味囉. 個導游初初仲話浸完d皮膚靚三日, 哈...可能我浸唔夠, 我唔夠有乜唔同.

之後都係溫度館影下相, 環境都幾好o架. 之後導遊再帶o左我地去買[天祿]即係貔貅, 呢個都係跟團去台灣既指定動作, 不過我地自己呢班friend就無人買, 團友都好似有一個買o左, 我都係無影到相o架!!! 不過聽 d sales講o野又係好好聽, 又搞笑, 都算係一個幾好o既節目.

夜晚我地就去o左[西門町街]逛, 呢餐晚餐都係自己搞掂o架, 所以我地就去o左導游話好正, 好平o既[美觀園]食日本菜.




外面都有少少日本feel, 不過真係好少呀.

入到去以為去o左茶餐廳, 仲係舊式果隻, 完全唔覺得有去食日本o野o既感覺. 不過話知佢啦, 最緊要 d o野好食, 我地叫呀..叫呀..叫...真係叫o左好多o野食.





魚生都生鮮, 其他o野食都ok啦. 價錢方面除返每人佰幾蚊. 其實同香港o既價錢差不多. 不過初初個導遊講到平香港一半, 所以大家都以為會好平.不過都真係食得超飽. 食到咁飽當然要逛逛西門町啦.


呢度都行得幾舒服, 無市林夜士咁多人, d o野又新d, 不過都無乜時間行, 只係走馬看花. 之後返酒店啦. 今次呢間係五星級o既[皇冠大飯店]間房都好大o架, 感覺都好舒服.

次次都係搞到間房亂哂先記得影相. 真係失禮哂!!

呢一晚其實我地都有出去逛, 不過食完個甜品之後我唔係太舒服, 所以麻煩sally 同我坐的士返酒店先, 其他幾個friend繼續行. 佢地後尾話食o左好多好食o既o野呀. 不過其實我返到酒店都已經十一點幾...sally都話好眼訓要早木訓, 我 d friend就十二點幾先返到酒店.
好啦, 第三日o既行程係咁上下啦.

沒有留言: