2007年10月29日

台灣之旅- 第四天


話咁快就到第四日, 亦都係o係台灣o既最後一日, 一早都係去食早餐先啦, 唔係邊有力行. last 呢間酒店既早餐都係好豐富, 環境亦都好好, 由於今日係自遊活動, 所以又可以晏d起身, 又可以食早餐食耐d, 唔趕使趕.


食完早餐就坐捷運去淡水. 我都係第一次坐捷運咋, 所以都影返張相留念啦. 捷運o既車票同香港MTR唔同, 係一個圓形膠板, 都幾得意喎!!


O係月台等車O既時候, 我 D FRIEND 見到有個男人同我一樣著橫間衫, 吃我走過去影相, 哈...不過影完先發覺我其中一個FRIEND幾咁鬼馬, 用腳抻我,真係好朋友啦!!

上車啦, 車廂同MTR都唔係差不遠.

由於唔係一程車就到淡水, 中著仲要轉一次車, 所以落車之後再行去轉淡水線.

到O左淡水啦. 之前O係7仔買O左樽以為係西柚汁O既橙汁, 自己都覺得自己低能.

呢度就係淡水啦, 不過潮退呀!!


行行見到, 係咁E影返張.

呢度又影張.

我地行到十二點左右就搵地方開餐.

O係呢度坐低食下O野.


叫O左呢 D O野食. 白色坐坐地果舊O野 , 應該係清蒸肉丸, 我覺得好好食呀.

食飽O野都要搵返 D 甜品食下, 我地買O左雪條食呀. 呢 D 雪條好得意,圓圓地,都好厚身O架, 我要O左隻芒果味, 好好食O架!!


由於我地個個都係第一次O黎淡水, 白白痴痴咁O係海邊行O左好耐, 都唔知原來後街好多O野睇, 唉..搞到無乜時間慢慢行, 亦都因為三點半前要返酒店集合, 所以趕頭趕命咁行O左一陣就搭車走啦. 真係可惜.


唔知兩款郵筒有乜分別呢?
返到酒店啦好彩無遲到.

又返到機場啦.
同我地呢個台灣導遊廖生影返張相先, 佢真係對台灣好了解O架!!
我地果晚搭返香港呢班國泰空中巴士O岩O岩落O左地國幾月咋,所以好新款O架!!! 又乾淨.
呢個就係我果晚O既飛機餐, 味道麻麻啦, 不過好肚餓, 全部俾我食哂. 哈..
食飽O左就用O左呢個新O既功能,又有戲睇, 又有歌揀O黎聽, 有D歌仲好新O既!! 仲有得打機.不過我地呢一程機飛得個幾鐘, 食得飯O黎都無乜時間玩就到香港啦!


返到香港啦. 呢一刻我地O係度等行李呀!!! 大概等O左十幾分鐘就攞到行李啦!! 香港機場效率真係高!!!  
整體O黎講呢個台灣四天遊係開心O既.試O左好多未試過既食物, 我又頂得順玩哂四DAY, 我呢五個好朋友又好好玩, 台灣導遊又好好, 香港果個領隊就超廢, 似團友多D, D團友又無乜麻煩友, 都好順利完成整個旅程. 不過都有D可惜O既O野, 我無去到書店睇書, 我無試台灣地道O既珍珠奶茶, 我果團無靚仔, 哈...有機會O既話都會再去台灣, 不過想先去日本先. 睇下幾時有機會啦!!

沒有留言: