2007年11月15日

好平呀!!

今日我家姐打電話俾我話佢會出花園街行下, 我都好耐無出街, 所以就約埋一齊出去逛下啦!!! 花園街 d o野真係好平, 行o左無耐就見到有一檔係賣d家居用品, 俾我見到呢套唧咀呀, 一套十二個, 你地估下幾多錢, 真係平到你唔信..............

係十五蚊呀!!!! 實在太平啦..........................

另外又入o左去一間鋪頭度買o左呢套杯, 你又估下幾多錢??!!
九蚊咋. 哈....雖然我都知一定唔係原裝貨, 但係以咁o既價錢....你想點呀!!! 不過真係幾靚o架!! 可以話係又平又靚!!! 之後我地就再行o左去金魚街, 亦即係通菜街度睇金魚, 不過我就無買金魚, 買o左接吻魚同埋兩款唔同色o既麗麗, 本來想買神仙魚, 不過最後都係無買到.



你睇下幾多魚, 一包包, 鍾意邊包就揀邊包啦.


之後行到差不多五點都走人啦...因為都攰攰地啦...而我家姐都要返屋企啦!!!下次再去花園街可又係幾個月之後啦~~

沒有留言: