2007年11月17日

屯門咖哩

今日約o左好友食飯, 但係屯門區都食得七七, 八八, 都唔知食乜好,後尾諗諗下記得上次我家姐去過置樂果邊o既一間[屯門咖哩]食過話幾好味, 所以就去試試啦. 可能我地比較早去到, 入到去間鋪頭都未有客, 哈...所以你話我地幾早呀. 一坐低就有位印度o既太太用廣東話同我地落單, 佢講得好好o架!!! 我地叫o左一個二人餐, 估唔到個餐都幾多o野食, 兩個人食就多o左少少, 不過味道都OK, 價錢亦唔貴, 算係咁啦!!! 我覺得最好食都係果碟炸物, 其實我唔知係乜O野O黎, 但係就好味!!! 有機會都叫 D FRIEND O黎試試.
去到同走都唔記得影間鋪既門口樣, 只係影O左間鋪頭入面O既環境.
我地叫果個餐.
呢碟炸物, 我真係唔知入面係 D 乜, 不過幾好味O架.
餐湯, 都係唔知乜O黎, 不過就有D菜碎O係入面囉. 味道OK.

串燒雞件. (我初初仲以為會係一串串咁上碟.
咖哩雞. 其實另外仲有一碟咖哩羊, 不過兩碟都差不多, 所以廢時影.

薄餅OK啦. 有四件O架, 用O黎點咖哩, 好味.
炒清菜, 無咪等持別, 不過d菜都好爽口.

沒有留言: