2007年11月22日

又去佛堂食齋

今日阿媽阿爸都去o左佛堂幫手, 其實呢幾日佛堂都有大o既法事做, 所以都好熱鬧, 而呢幾日都有齋食, 所以今日約o左家姐同佢 d朋友去o左佛堂食齋, 一去到佛堂都已經見到好多人o係度幫手,我阿爸阿媽當然係其中o既兩個啦!! 不過一入到去, 就叫我去食齋, 由於我家姐同佢 d 朋友比我早戈到佛堂, 所以入到去已經見佢地o係度食緊齋啦!! 今日o既齋菜依然係有好多款式, 不過我唔記得影呀, 我諗如果我係有影到, 你到見到都會話多呀. 其實家姐O既朋友都係第一次O黎佛堂同食齋, 佢地都話 D 齋好食呀. 我都食O左好多呀. 之後食飽O左我地都走啦. 而我就同我家姐再出O左去元朗行. 元朗都有好多平O野O架, 我地入O左去一間鋪頭, 裡面都係買D 家居用品, 俾我見到上次O係花園街見到果個蛋糕模, 不過我都唔係好記得O係花園街見到幾多錢,但係上次無買已經有 D 後門, 所以今日再見到就急不及待即刻買O左佢呀!! 點知行到埋收銀, 個阿姐話有八折呀, 哈...真係開心, 原價$37, 依家就29.6咋, 無啦啦平O左!!! 之後就繼續行, 家姐就話去買勝利牛丸, 佢話好好食, 由於我唔食牛, 所以同佢去買咋, 跟住又去O左一間上海鋪九菜餅, 蔥油餅, 不過係買返屋企食O架!!! 我拎到返屋企都仲熱O架, 好好味呀!!! 下次再出元朗都要買O黎食. 買完O野對腳都攰攰地, 我同家姐就坐車返屋企啦....

我就係買O左呢個蛋糕模啦!!!

沒有留言: