2007年11月24日

好驚呀!!!

我尋晩發o左個好得人驚o既夢... 我發夢o係我舊居度, 見到阿寶o係度玩, 玩都癲o左周圍跳, 點知跳跳下跳o左去露台度, 點知唔小心跳o左落街呀...我發夢見到我自己經抻手去救佢, 但係都太遲....見住佢跌o左落街...仲聽到跌落街果o下[pa]一聲..嘩...好驚呀. 之後仲見到我阿爸返到屋企, 我就同佢講阿寶死o左呀! 跟住我阿姨又打電話o黎, 當然係發夢啦..我又同我阿姨講, 跟住有個friend打o黎, 我就忍唔住一路講一路喊....阿寶死o左呀.... 跟住我就醒o左啦...果一刻我即刻意會到我係發夢o者..不過真係好直實, 好驚呀.
唔知係咪以前聽講過有 d猫猫跌落街跌死...所以發埋d咁o既夢...真係好發唔發...依家個心都唔係好安樂.
我一醒o左就走去睇下阿寶, 佢一見到我就即刻走埋o黎, 睇見佢好地地當然開心啦!!! 因為真係發夢之麻...呢 d 咁o既夢唔發好過發呀. 真係嚇死...

沒有留言: